zaterdag 13 september 2014

Uitdeelweek, dag 5. Naais. Very naais.

Et voila!
Dag 5 en afsluiter van de uitdeelweek!
Wij zijn al 'vollen bak' in weekendstemming. Wat jij?
 
 
 
Een nieuwe uitdeeldag, een nieuw cadeau!
What could it be?
I wonder!
 
Een mystery-pakket!

Het enige wat ik kan zeggen is dat LIESELLOVE er voor iets tussen zit.
En als je niet weet wie dat is, moet je maar eens op deze link klikken.
Lies zit momenteel in exotische oorden waar ze nieuwe voorraden spliksplintenieuwe stof inslaat aan de lopende meter. Letterlijk en figuurlijk.
Zou dat er iets mee te maken hebben??
Spannend!
 
 
 
But there is more!
Ook Fred and Ginger zitten er voor iets tussen. Je weet ongetwijfeld wel wat dát is.
 
 
 
 
Wil je je laten verrassen en kans maken op dit dubbele mystery-pakket?
Dan neem je zo deel:
  1. Volg Soetmin, Liesellove en Fred&Ginger op instagram.
  2. Post een fotootje van je favoriete stofje of outfit op Instagram of de Verne&Jasper facebookpagina.
  3. Voeg de hasthtag #mysterypakket toe
  4. Et hop. c' Est fait!
Deelnemen kan tot zondagavond 00u00!
 
 
Afsluiten doen we met NOG een aardigheidje:
 
Alle lezers van deze bloggerblabberij krijgen 15% korting bij Liesellove!
De kortingscode is LLLVJ2014 (Liesellove Leest Verne & Jasper) en is nu geldig tot volgende week vrijdag 19 sept!
Ga en shop!


 
 
 
 

11 opmerkingen:

Jess Cee zei

Te veel mooie stofjes bij liesellove ! Dus post ik een foto van Fred & ginger ;-)

Katja (@Yane) zei

Ik doe graag mee en de kortingscode ga ik al meteen gebruiken ;) .

Unknown zei

Yiha!!

Liselot vallaeys zei

Super uitdeelweek! Aan deze give away doe ik zeker mee :)

Juliette & Jules zei

Wow weer moois van alle kanten! even to do lijstje aanvullen, stofjes bestellen stofjes posten, .... yepaaaa :D van fijn weekend-tijdverdrijf gesproken heerlijk! Thx

Juffertje in het Groen zei

Whoop, whoop, wat 'n heerlijke giveaway! Geniet met volle teugen van het weekend en je lieve ventjes. x

Katrijn zei

Noch fb, noch instagram. Toch een poging om mee te dingen naar deze (hopelijk) geweldige give-away!

Of many kinds zei

Je kan de spanning goed opdrijven, ik ben serieus benieuwd naar het pakket en deed dus mee met een prachtig stofje van bij Liesellove!

Anoniem zei

Wat een leuke give-away. Fred en ginger en stofjes. Twee dingen waar ik veel geld aan kan uitgeven :-) Doe dus zeker mee. Groetjes Tanja G

Unknown zei

Check!

Anoniem zei

Voor Fred & Ginger ben ik altijd te vinden! Fotootje gepost op Verne&Jasper facebookpagina! Gelukkig had je gisteren geen tijd en vandaag geen zin… zo kan ik na een bewogen weekend toch nog meedoen aan jouw leuke give-away!
Greetz, Stef Dewagtere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...