maandag 14 juli 2014

Boys in basics

We zijn aan zee.
Twee mogelijkheden: ofwel wordt het buiten uitwaaien en uitregenen en daarna gezellig binnnen cocoonen met warme choco. Ofwel wordt uren post vatten aan onze strandcabine in weinig meer dan een broekje en onderlijf. Either way: de jongens lopen uren in ondergoed.
 
 
En als er nu iets is waar ik een zwak voor heb, is het wel voor kleine jongens in fleurige bijna-blootjes. Dat bedoel ik dan niet in a nasty way uiteraard, want nu klinkt dat een beetje zo.
Ik bedoel: grijsgewassen slipjes met flodderende rekkers en scheefgedraaide onderlijfjes met 'stoere print', daar heb ik een hekel aan. Dat arme mooie blootje wordt er geen eer mee aangedaan.
Maar goedpassende 'buikjes' zoals Verne vroeger zijn onderlijfjes noemde in felle kleurtjes en een bijpassend ieniemini boxertje...dat is grijnzen! Steek er nog een lederen pantoffeltje onder en mijn geluk is helemaal compleet. Voor zo een broekventje ververs ik met plezier de zoveelste pamper en veeg ik gezwinder de gele snottebellen weg.
Het klopt wat ze zeggen, het oog wil ook wel wat.
 
Nu ken ik zelf maar twee leuke merken die zulk ondergoed verdelen.
 
EĆ©ntje daarvan is Mambotango. Van het allereerste rompertje tot het maatje zes jaar dat Verne nu al draagt (6 begot!), bijna alle ondergoed hier in huis is van dat vrolijke merk.
En aangezien de drukbezette moeder shoptijd tekort komt, winkelt dit exemplaar al eens graag op laatavondlijke uren naar Mr. Monkey and Mrs. Butterfly. Dat is een gloednieuwe webshop, beheerd door een gloednieuwe zonenmama. One of us, quoi.
Een heel lieve madam die een leuke selectie maakt. Ik steun dat soort initiatieven met veel plezier...beats kopen in ketens any day!
En terwijl ik dan toch aan het klikken en tikken ben, ondergoed in mijn winkelmandje, durf ik al eens af te dwalen naar dat andere leuks.
Kuch.
En dan bevredig ik die andere behoefte van mij...matchy/matchy-en. Het is niet omdat ik geen tweeling en geen dochters heb dat ik mij niet mag uitleven, denk ik daar dan bij.
Toch?
Twee zoontjes, lekker assorti.
Ik vind dat heerlijk.
Ik durf mezelf ook al eens bijpassend kleden. Maar vertel dat vooral niet voort!
 
 
 
Dit zonnig neuspeuterduo is gekleed in Kids Case. Mooi, zacht en lief maar toch een tikje stoer. Zoals de jongens zelf zijn. Ik hou ervan, en gelukkig voor mij Sophie van Mr Monkey en Mrs Butterfly ook. Leve de soldekes!
 
 
 
Voor wie minder aan online-shoppen is...er is een pop-up winkel in Gent momenteel! Ik veronderstel dat iedereen binnenkort sowieso massaal naar Gent afzakt, en wel voor circus Batavaria, MiraMiro en Familie Van Den Berghe. Je zou moeten zot zijn om het niet te doen. Ideale gelegenheid om eens langs de pop-up-store te passeren en je vakantiegeld om te zetten in pure joy!
 
Mister Monkey and Misses Butterfly
POP-UP shop
Baudelostraat 11
9000 Gent (zijstraat van de vrijdagsmarkt, aan de inrit van de parking)
Openingsuren: 10u tot 18u
Openingsdagen: 17 & 18 Juli, 23-26 Juli, 30 & 31 Juli.

 
 
 
 
Rep u!
Voor ik de boel heb leeggekocht althans!
 

2 opmerkingen:

Metimebyseija@gmail.com zei

En zo te zien heb je er een goede week uitgekozen. Dus steek je voeten in het zand, ga aan de slag met schepjes en emmertjes en geniet van de zon aan die strandcabine. Veel plezier aan zee en niet vergeten smeren!

Hadewijch zei

Niets zo leuk als twee zoontjes in gelijkaardige outfits steken, ik kan ervan meespreken;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...