zondag 13 april 2014

Vocabularium

Papa (papa)
Mapa/papa (mama)
Bravo (handjes klappen)
Kaka (evident)
 
Jaspers vier eerste woordjes, in chronologische volgorde.
Door de dagen heen zijn er ook steeds meer klanken die we ineens wél als woord herkennen terwijl hij die al weken uitspreekt. Dus over de volgorde ben je nooit zeker natuurlijk.
Klanken zoals daar zijn:
 
Ba (banaan)
Bo (boterham)
Titte (lichtje)
Da (dat daar. Nu!)
Dada (dada, obviously)
Ettette (met korte 'e' dus. Ongeveer elk gesprek met Verne bestaat uit dat woord, ze zeggen het allebei tegen elkaar. Geheime taal?)
 
Na woord volgt beeld.
Dit Is Jasper ten voeten uit, 24\7 sloeber.
 
 
 
 

5 opmerkingen:

Twee emmerkes water zei

Oh nee, mijn propere raam!
...
Al een geluk dat mijn raam proper was!
:)

Metimebyseija@gmail.com zei

Lang leve de opbouw van de immuniteit.

Villa Speelmama zei

Haha, zo herkenbaar! Hier juist van 't zelfste :-)

Unknown zei

Hallo Soetmin, ik nomineerde je voor de Liebster-award. Als je zin hebt om mee te doen, kan je de vragen vinden op mijn blog: http://homemadebysarah.blogspot.be.

Groetjes,

Sarah

Unknown zei

Dag Sarah, dikke dank je wel daarvoor! Superlief.
Ik kreeg die award echter al heel vaak de voorbije jaren, ik was hem alweer vergeten!
Ik ga er niet op in...ik vind die content niet op mijn blog passen. Dat klinkt een beetje ernstig maar het is wel de waarheid. :)
Bovendien is het een soort kettingbrief in blogland en ik sta daar niet zo achter. Wel handig voor de beginner die een publiek wil uitbouwen, dat klopt.
Maar ik pas dus.
Ik hoop dat ik je niet teleurstel!
Xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...