vrijdag 25 april 2014

CPR-smootch

Teleurstellend genoeg wil Verne tot op heden nog steeds niet met mij trouwen.
Hij is niet verliefd.
Tja.
Ik had het mij anders voorgesteld, het moederschap.
Het zal nog wel komen, maar ik had toch verwacht inmiddels al uitgehuwelijkt te zijn.
 
Gelukkig geeft hij wel zoentjes, stijf als een plank en enkel op commando komt hij dan zijn wang aanbieden waarop je die (als je snel bent) even mag kussen.
Zeer koninklijk.
Maar he gives a mean CPR! Als ik in levensnood verkeer, zoals zondag op Pasen na het heuvel-rollen, dan is hij er als de kippen bij. De snottebel die daarbij onfortuinlijk op mijn lip terecht kwam negeer ik voor de gelegenheid. Anders is het altijd iets.
Zie de fotootjes onderaan.
 
Jasper dan, die is het tegenovergestelde.
Compleet.
Moest hij kunnen, hij woonde nog steeds binnen in mij.
Hij krult zich helemaal naar je lichaam: voetjes rond je zij, handjes in warme okselplekjes en hoofdje in je hals.
Organisch in elkaar opgaan, lijkt het wel. Heerlijk.
Kleinvarkentjemijn.
 
 
 
 
 

11 opmerkingen:

veeeeertje zei

Ik ben stiekem jaloers op de wederhelft die foto's maakt... zulke leuke spontane foto's van mij met m'n kids ga je hier niet tegenkomen. Verder had ik wel het genoegen te mogen trouwen met de oudste zoon. En ja de dochter die kruipt graag terug in de buik, zalig samen versmelten.
Geniet van de momenten! Liefs

Metimebyseija@gmail.com zei

Zeer leuke foto's. Tijdelijk 'dood' verklaard worden heeft zo soms ook voordelen! (En dan vergeten we uiteraard even die snottebel want dat is part of the game, niet?)

Liesellove zei

wat een schattige foto's :)

Liezewiezewoes zei

Momenteel wil er ook geen van mijn dochters met mij trouwen :)
Snottebellen op verkeerde plekken ken ik ook! Gisteren bij een vergadering merkte ik er ene op de schouder van mijn blazer die nena er 's morgens vakkundig had op gewreven :/

Twee emmerkes water zei

straf, dee van ons had me laten liggen en eerst zelf alle paaseieren opgegeten om daarna eens te komen porren of ik echt wel dood was denk ik :)

Unknown zei

Jaah...die wederhelft is wel handig. Zeker als je een blog wil beginnen! Haha.

Unknown zei

Ik heb al wel vaker snot gegeten of kak hangen gehad waar het niet hoorde. Dat went toch enorm vind ik. X jaar geleden was ik daar zoooooo vies van!

Unknown zei

Wij zijn schattige mensjes!

Unknown zei

Haha. Een week of twee geleden een collega tegen mij tegen 16u in de namiddag: Soetmin, wat is die witte vlek op uw poep al heel de dag?
Het was zo een dikke kledder geel snot helemaal opgedroogd tot een korst.
Op mijn zijden kleedje! Liep ik dus al heel de dag mee rond...

Unknown zei

Er moeten er van soorten zijn! :)

Danine zei

zo cool!!
http://lolomygirl.blogspot.be/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...