dinsdag 26 november 2013

Bloggers wanted!

 
 
Kom.
We kruipen eens van achter onze schermen en treffen elkaar.
Je weet wel, echte conversaties in plaats van reacties op reacties.
Captcha-vrij!
 
 
Ben jij een Vlaamse blogger/blogster en doe je graag mee?
Hier is de doodle om je in te schrijven:
 
 
Aan de hand daarvan bepalen we een locatie en datum.
Join in en spread the word!
Momenteel zijn we met een twintigtal en lijkt het maart te worden.
 
Geïnteresseerde sponsors? Mail away!
 
 
Groetjes,
soetmin!
 
 

8 opmerkingen:

CreAnka zei

ja graag :)

Grtjs

Een huis in de straat zei

Ik heb wat reclame gemaakt op mijn blog. Hoe meer zielen... :)

CreativEls zei

Leuk initiatief ! Ik heb mij opgegeven. Toeval wil dat ik afgelopen zondag een blogontmoeting had, je leest erover op mijn blog. Ook gaf ik het al eens weg als give-away, een zelfgemaakte tas + een blogontmoeting. Ik heb er alleen positieve ervaringen mee. Intussen lopen de geïnteresseerden al op tegen de 40, het wordt dus gigantisch.
Veel succes !
Lieve groetjes,

CreativEls
http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

Unknown zei

Super, dank je!

Unknown zei

Al een blogontmoeting? Vertel eens, hoe hebben jullie dat aangepakt?

Unknown zei

Aahhh...met zijn tweetjes. Net gelezen. Tof, maar dit wordt anders natuurlijk!

Jace did it zei

Zotwijs!! Ik wil ook meedoen! Hopelijk lukt het en dan ruil ik voor één keer mijnen pyjama met iets deftigs..
tja, één van de voordelen van bloggen zeker?
:-)))
gr
an
jade-did-it.blogspot.be

Unknown zei

Haha, lompen worden ze hier genoemd!
Fashionable on screen, frumpy off screen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...