woensdag 4 september 2013

Those are the days of our lives

Er zijn zo van die dagen.
Vandaag is er één.
 
 
 
Zomaar, niks speciaals.
Van de stand van de maan ben ik niet op de hoogte, dus het kan ook gewoon daaraan gelegen zijn.
 
Omdat alle dagen lopen spetteren en stralen vermoeiend en onrealistisch is.
Omdat slapen al bijna een jaar geen sinecure is, als je de lastige zwangerschapsslaap meetelt.
Omdat een huishouden onophoudelijk huishoudelijk werk met zich meebrengt.
Omdat niks vanzelf gaat, je moet eraan blijven sleuren.
Omdat de dagen te weinig uren bevatten en 'tijd nemen' als onkies wordt beschouwd.
 
 
 
 
Therapie?
Dit: vrolijke plaatjes van zorgeloze kindjes.
Altijd proper aangekleed en gewassen, welopgevoed voor zover dat al kan en intens gelukkig.
 
Kiekjes uiteraard allemaal by de klikmobiel.be
 
 
En dit....zinloze internetquotes die je doen grijnzen als je ze leest.
Dienen tot niets maar erg therapeutisch!
 
Funny Somewhat Topical Ecard: My dentist told me I needed a crown. I was like, ' I KNOW, RIGHT?!'
 
 
 

2 opmerkingen:

Liesellove zei

Heerlijk :) ik heb geen slaapproblemen maar het spijsverteringsstelsel gooit hier soms roet in het eten

Unknown zei

Godverdomse spijsverteringsstelsels ook altijd! (Het is niet omdat ik niet meer luidop mag vloeken, dat ik het in geschreven vorm niet meer mag he!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...