donderdag 14 maart 2013

Teiltje voor 2

Onder normale omstandigheden tolereer ik geen protjes in mijn bad.
Matijs en Verne houden zich braaf aan die regel.
Voor Jasper zie ik mij echter genoodzaakt een uitzondering te maken: elk beetje lucht dat eruit is zit er alvast niet meer in. En dat primeert nu eventjes boven mijn olfactorisch welbevinden tijdens het badderen.

Scheel kijken in bad.

Schoon kijken in bad.

Zwaaien naar mama in bad.
 
Wang snee wang pang in bad.
En dan van niks gebaren, dobber dobber.
Tss.


4 opmerkingen:

Katrien Mestdagh zei

Gij hebt gewoon je eigen bubbelbad! :-)

Unknown zei

Zo had ik het nog niet bekeken! Maar een echt bubbelbad ruikt fris, het mijne niet...

Bert Deroo zei

we hebben hetzelfde matrasje. Is Jasper even geïnteresseerd in vriendje Kraan?

Unknown zei

Jasper heeft vriendje kraan nog niet in actie gezien maar de onderkant in niet-werkende-toestand is voorlopig al zooo fascinerend dat ik die verrassing nog even spaar voor later!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...