zondag 24 maart 2013

Principes overboord

Er zijn al veel principes gesneuveld hier.
Omdat het makkelijker leven is zonder en omdat ik mij op nuchtere momenten afvraag 'waarom eigenlijk?'.
Dus Verne loopt rond in huis met zijn boterhammen met choco, heeft lelijk speelgoed en kijkt net teveel tv/pc. Jasper laten we uithuilen, krijgt evenveel borstvoedingen als hij vraagt en gaat niet alle dagen in bad. Big deal.

Gisteren is er alweer een principe gesneuveld...geen beige gerief in ons huis.
Vanaf heden blinkt hier een beige (tweedehands) Comfort&Harmony-schommelspellement.
Het werkt, meer heb ik daarover niet te zeggen.
Tenzij "Yiha!" misschien.
 
 
Comfort. Zoals je ziet. 
 
 
 
 
Ik bespaar je ook de Harmony niet:



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier ook al veel principes en goede voornemens gesneuveld om de goede vrede te bewaren... Maar zoiets in huis halen, dat gaat wel erg ver ;) Ziet er alleszins comfortabel uit, volgens mij wel verleidelijk voor Verne om er ook in te kruipen?
Groetjes, Hilde

Unknown zei

Verne kruipt er niet zelf in maar zet het spal wel haal graag op het maximum met Jasper erin. En als het dan nog te traag gaat naar zijn zin geeft hij nog een duwtje bij...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...