donderdag 21 februari 2013

Flatpack

Verne en Katrien zijn goede vrienden.
Ze is dan ook zeer didactisch verantwoord en grappig. In feite keert ze de rollen om...ze speelt zelf mee alsof ze een kind is en behandelt het kind daarbij als een volwassene. Zelden een vrouw zo enthousiast en onvermoeibaar zandkastelen weten bouwen als Katrien deze zomer aan zee. Terwijl ik vrolijk boeken lag te lezen als een verslaafde bouwden zij en Verne wat af!
Maandag was Katriendag hier in Asper, en met een ikea-flatpack in huis betekende dat dus DIY-les voor Verne. Vijzen overal! Veel gesleutel, geschroef en gedraai later zat Jaspers bedje ineen.

 
 
Verneke loved it! Katrien ook waarschijnlijk...
 


2 opmerkingen:

Katrien Mestdagh zei

Off course Katrien Loved it too! Verne is gewoon de max! Zijn 'Voila' klinkt nog steeds in mijn oren! Zo'n origineel ventje! Ik zou wel alle dagen bedjes ineen kunnen steken met hem!

Katrien Mestdagh zei

Nog vergeten zeggen hoe ik ervan genoten heb om jou en de kleine Jasper uiteindelijk te zien!! Binnen anderhalf jaar bouw ik graag met beide zandkastelen en bedjes! Maar nu was het zalig om dat kleine baasje in mijn armen te hebben en zijn verschillende snoeten en blikken te leren kennen! xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...