vrijdag 7 september 2012

Schone schijn

Matijs is een freak, die ziet er altijd frisgewassen hetzelfde uit. Ochtendmensen...tsss.

Maar Verne en ik lopen (in tegenstelling tot wat blogs doen vermoeden) thuis vaak gewoon uren zo rond:




 

 


Staat dat kapsel mij niet beeldig?
Ik krijg er niet genoeg van...van zulke knuffelmomenten. Verne daarentegen vindt het op de voorlaatste en laatste foto duidelijk genoeg geweest.
Hij zal daar wel 'Uit? Uit?' aan het zeggen zijn.
Dan gaat hij lustig verder spelen terwijl ik mijn boek lees en 'me gaan aankleden' nog wat verder uitstel.
Zomer, we love it.




1 opmerking:

Unknown zei

Echt super leuke foto's.... Toch ongelooflijk hoe graag die kleine mannen in hun naakie rondlopen! (en de mama's uiteraard.... :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...