zaterdag 25 augustus 2012

Papa

Foto by Mieke Dalle, 'De Klikmobiel'


Vandaag was de eerste van 5 dagen zonder papa. Die zit op zijn fiets ergens in de Alpen.
Het was een leuke dag maar we hebben hem toch gemist.

Op ons programma stond:
-Briefje lezen dat papa ons heeft nagelaten. Dat deed mij weinig maar mama was er erg blij mee.
-Voor het eerst een volledige croissant opsmikkelen, uiteraard in pyjama bij een tekenfilmpje.
-Gaan zwemmen. Altijd leuk.
-Met een stuk banaan mogen rondlopen boven. Heb ik ergens verstopt en mama heeft nog niet ontdekt waar. Hahaa. Spannend!
-Record dutten verbreken: 3u25min. Mama sliep nog toen ik wakker werd, dus we vonden het allebei erg deugddoend!
-Ikea! Bureautje, vingerverf en papier uitgekozen. Dat wordt knutselen...schortje kopen best.
-Mama slechts één keer gemept toen ik alweer in de autostoel moest. Uiteindelijk toch een kwartiertje achter het stuur mogen spelen. Neuten en slaan werkt!
-Huismus spelen met Anselm en Valerie op bezoek. Pleasure overload! Mama heeft luiewijveneten opgewarmd in de microgolf, wat ik gevierd heb door puree te eten voor 2.

As for mama: Pas om 22u naar bed dus hopelijk slaapt het mormel uit morgen...some me-time nu!

xx

3 opmerkingen:

mieke zei

en mama, banaan al gevonden?

Unknown zei

Gelukkig wel Mieke, in mijn bikinilade. Die moet nog opengestaan hebben na het zwemzak-pakken. Verne had beide eindjes van de banaan platgezogen, hem dan netjes in een cup gelegd en de lade gesloten.
Ik zag mij echt al over 2 maand een beschimmelde banaan met larven vinden ergens.Denkend aan het dopje van jouw toiletrolhouder...

mieke zei

oh heerlijk, een bh'tje met larven :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...