maandag 6 augustus 2012

Op de vooravond van...

Ik voel me alsof we morgen met de klas op ééndagse schoolreis vertrekken.
Ken je het nog?
De opwinding rond de sandwiches belegd met roerei, de sapjes uit een doosje, het portemonneetje met wat geld, timen wanneer je wat eet zodat je de hele dag toekomt, de busrit (+ kiezen naast welk vriendinnetje je zal zitten), de uitstap zelf.
Zinderen van opwinding!

Zinderen doe ik nu niet, maar ik ben toch wel erg enthousiast. Meer nog dan bij Verne denk ik.
Vorige keer stonden/lagen we allebei dwaas naar een dijbeentje op het scherm te kijken, denkend dat dat de piemel was die de gynaecoloog aanwees. Nu willen we het ietsje persoonlijker doen, met oogcontact en al.
Dus mag de gynaecoloog 'tick the box' spelen.
Zo krijgen wij het nieuws pas als we terug allebei een onderbroek aanhebben. Voordeel. Een glaasje cava erbij en wat gelonk en gesnotter...ik zie het al voor me.


Ik heb braaf een neutraal kaartje gekozen, maar om het lot een zetje te geven heb ik het toch maar in een gele enveloppe gestoken en 'zusje' eerst gezet.
Je weet nooit dat het zo last minute nog helpt...




Antwoord op bovenstaande vraag mag je verwachten ergens rond de jaarwisseling.
Ik hoop dat uw curieuzeneuzemosterdpot-gehalte dan ook beter meevalt dan het mijne!!

1 opmerking:

peterEwout zei

haha! ik herken het schoolreisgezinder helemaal! heerlijk. het was toch zalig om kind te zijn.. en dat zal het ZUSJE/broertje van het aapje relatief binnenkort zelf mogen ondervinden!

voila, nog een duit in het zakje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...