dinsdag 7 augustus 2012

Nieuws

Kerngezond maar koppig!
Geloof het of geloof het niet, het lag verkeerd! Beentjes gekruist potdicht, preuts kind.
Mijn verdiende loon zeker? Welke moeder is er nu ook zó benieuwd...


UPDATE...
Bovenstaande dateert van omstreeks 16u, maar met een njet konden we toch onmogelijk genoegen nemen. Nietwaar?

Dus na een suikerbommetje (energiekick voor de baby) hebben we onze kans gewaagd en zijn twee uur later teruggekeerd naar de gynaecoloog om er ons nog eens tussen te wurmen. Binnen de 3 minuten was het klontje geklaard!
En zo konden Matijs en ik alsnog zoals gepland ons kaartje openen op restaurant.

Aaahh. Mysterie ontrafeld, vraagteken weggewerkt!

Het wordt een...verrassing!

5 opmerkingen:

Hadewijch zei

Hihi, zo klein en al "dwarsliggen" ;-)

Unknown zei

Dat zal het van de mama hebben!

Unknown zei

:-))) Ja ja, curieuze neuze mosterdpot!

Was er geen pol ergens om te raden???? Voor het eerst heb ik een idee... (klein, vermoedelijk fout, maar hoopvol, .... een idee)

Ik wou, ik wou dat kindje nummer twee....
- even mooi is als nr. 1
- even braaf is als nr. 1
- even goed slaapt als nr. 1
maar verder lekker zichzelf &
even uniek is als nr. 1!

en nu allemaal héél hard onze oogjes dichtknijpen en hetzelfde wensen dan komt het zeker uit!

Unknown zei

Echt? Heb je een voorgevoel? Wat zegt dat voorgevoel dan?

De poll is afgesloten inmiddels...maar hier zie je de resultaten ervan.
http://www.vernedejonghe.blogspot.be/2012/06/laat-uw-intuitie-spreken-verne-krijgt.html
Moesten de lezers eens willen stemmen...zou het een eerlijker beeld geven.

Unknown zei

Ik denk - met een klein, onervaren hartje in voorgevoelens - dat het een meisje wordt!

Al zou ik een jongen ook de max vinden!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...