zaterdag 14 juli 2012

Gentsche Fieste Dag 1

Hierbij het ver(ne)slag van mijn eerste dag feesten!

Mama is naar mijn goesting wat te lang in haar nest blijven liggen na een avondje uit, dus ben ik met papa gaan ochtendwandelen in Gent. Vrie wijs.
Dan een Lien-lunchke bij Simon Says gecombineerd met een beetje indoor/ outdoor stoet kijken. Weinig aan. Gecombineerd met sabbelen op een appelsientje kon het er nog net mee door.
Verder nog een beetje meer wandeling, lang leve de Bugaboo-regenkap! Het ding doet goed dienst. Mijn mooi blauw parasolleke mag (alweer) rustig thuis blijven deze zomer.
Dan een bezoekje aan Tante Valeries eerste eigen appartement. Schoon en ruim. Mooie coasters ook, en lekker!
Meer wandeling. Pft. Doodop.
Nachtbrakerij zit er vandaag niet meer in voor mij. Zzzz!


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...