zaterdag 4 februari 2012

Snowwhite

Vernes eerste sneeuw!
Voor zijn dutje was alles nog gewoon groen buiten en toen hij wakker werd sneeuwde het al fors. Het was mij eigenlijk compleet ontgaan dat Verne het fenomeen sneeuw nog niet kent. Midden in een boekje-lees-sessie keek hij plots naar buiten en bleef gefascineerd staren. Toen viel mijn frank uiteraard. In het filmpje is het compleet niet zichtbaar, maar het sneeuwde op dat moment hard! Witte hemel vol vlokjes. Magisch!


Heel gepast trouwens, die sneeuw, want Verne en ik vierden gisteren "greigen-dag". Een dag waarop enkel beige, grijs, greige en andere schijtkleuren toegelaten zijn (toegegeven, de sneeuw viel een beetje maagdelijk wit uit). Het was een uitdaging om een gepaste outfit te vinden maar we managed. Het aapje zag er op slag een beetje bleker en plattekes uit, maar dat hoort zo op "greigen-dag".

2 opmerkingen:

kahtleen elisabeth zei

mooie vrolijke blog waar ik net opbotste toen ik 'tuinkabouter' googelde.

Unknown zei

Ha! Dank je wel voor het compliment! Leuk dat je de blog hebt ontdekt, en de manier waarop is helemaal origineel.
Tuinkabouter...zo gek. Ik denk dat dat woord op de hele blog niet voorkomt. Al is Verne wel een beetje een kabouter en heeft hij zondag voor het eerst in de tuin gespeeld. Google weet echt alles!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...