donderdag 28 juli 2011

Loezetjoezen mee tsjoepen

Neen, zieke geesten.
Het gaat deze keer niet mijn tsjoepen (been there, done that...euh twice! Hier en hier, ça suffit.) maar over dit masjien met deze twee plastic tsjoepen:

Taraaa! De Medela lactina electric plus astemblief!
Het plan:
De boobies doen denken dat ze een tweeling te eten geven: Verne nu en Verne over x weken.
Na elke maaltijd en tussenin worden er dus restjes opgespaard en ingevroren. Matijs heeft mij daar een plekske voor vrijgemaakt in onze goed gevulde diepvriezer (je weet maar nooit dat er oorlog uitbreekt).
Op die manier proberen we zo lang mogelijk borstvoeding te geven, ook als ik alweer aan het werk ben. Goed gek zeg je? Mogelijks, waarschijnlijk, misschien wel...

In mijn hoofd klinkt het alvast een goed plan: het is extra-gezond voor Verne, gratis voor onze portemonnee en altijd in voorraad. Bovendien wordt er op die manier een extra dosiske calorieën verbrand, en een schelleke bil minder...da's altijd mooi meegenomen.

In de praktijk weet ik nog niet hoe zot of haalbaar dit plan is. We'll see.
Bij deze alvast de voorraad van de eerste twee tsjoezeloezedagen:


TMI?
If you're grossed out...koeiemelk wordt er ook met tsjoepen uitgetsjoesd he. En ik meen toch ietske netter te zijn: ik trek geen strontvliegen aan, herkauw mijn eten niet en leg geen vlaaien waar ik sta. Telt ook mee.
Muuhhhhhh!

1 opmerking:

Reporter 17 zei

Reporter 17 staat " bouche close " te technisch !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...